Friday, November 25, 2011

MAYC LIAT DIGONGGONG SYED JAKARTA dan SYED TERENGGANU

Beberapa kali saya telah membaca coretan  yang ditujukan kepada kedua dua pihak MAYC, terutama kepada pihak MAYC SYED HAMID. Sebenarnya Syed Jakarta dan Syed Terengganu ini berpakat berkepentingan untuk menjahanamkan Pertubuhan Persatuan Kelab Kelab Belia yang dianggotai sebegitu ramai ahli.

Yang menjadi persoalannya ialah benarkah Syed Hamid ini benar benar liat atau Syed Hamid menggunakan kaedah UGUTAN untuk kekal berkuasa. Walaupun sebagai dasar biasa MAYC ingin melakukan perubahan kepada pentadbiran Pengurusan MAYC, tetapi kenapa mesti masih mengekalkan Cikgu Bakar Shaukat Ali. Walaupun Pemimpin MAYC bertukar ganti tetapi Cikgu pencen ini tetap menjadi pengawas bisebalik pengurusan MAYC sambil menggunakan hidung untuk mencium bau bau yang boleh menggugatkan Syed Hamid. 

Cikgu Pencen ini adalah Cikgu pembohong dengan berbohong Cikgu Pencen ini setiap bulan mengaut keuntungan pendapatan melalui penat lelah orang lain dengan menerima paling kurang RM5 ribu gaji bulanan yang diterima melalui hasil pentadbiran bangunan Wisma Belia dan Wisma Tunku walaupun corak dan hasil pengurusan beliau telah membuatkan bangunan MAYC berbau sungguh hapak dan busuk macam bau hati mereka mereka tersebut.



Benarkah MAYC liat digonggong Syed Hamid.?? 

Mari kita lihat perubahan yang akan berlaku tidak lama lagi.



No comments: